Den nye hjemmekinosjefen

I følge en undersøkelse presentert i norske medier har streamingtjenesten Netflix mer enn én million brukere i Norge. Hva med barnefilmene?

Henning Sverdrup i Släger Kommunikasjon er pressekontakt for Netflix i Norge. På vårt spørsmål om hvor mange barnefilmer som ble streamet i 2013, blir vi forklart at dette er tall som Netflix ikke offentliggjør.
– Netflix ønsker ikke kommentere undersøkelsen, men vi kan bekrefte at innholdet for små og store barn er veldig populært.

Hva er de viktigste kriterier for hvilke filmer og serier dere presenterer?
– Netflix ønsker å tilby et bredt utvalg av populære filmer og TV-serier, også for de yngste i familien. Utvalget vil hele tiden inneholde en rekke titler og figurer som barna allerede kjenner og er glad i – i kombinasjon med nye titler som vi tror kan bli populære i det norske markedet. Noe skal være gjenkjennelig, og noe skal være nytt og spennende.

Les hele intervjuet med Henning Sverdrup i den nye utgaven av Q.

Streamingtjenesten Netflix er på rekordtid blitt en husvenn i norske stuer.
Streamingtjenesten Netflix er på rekordtid blitt en husvenn i norske stuer.
This entry was posted in Nettsak fra Q. Bookmark the permalink.

Comments are closed.